Klacht: afschrijving

op 05 december 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 12 december 2017 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Dudink,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat u eerder een e-mail heeft gestuurd naar onze helpdesk met het verzoek tot stopzetten van het SchoolBANK pluslidmaatschap. Het pluslidmaatschap is door onbekende redenen toch doorgelopen waardoor er een bedrag is geincasseerd. Wij hebben het pluslidmaatschap zojuist alsnog direct stopgezet. Om het geincasseerde bedrag zo spoedig mogelijk weer op uw rekening terug te zien kunt u het bedrag het best zelf laten storneren. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door zeur niet