Klacht: Afschrijving

op 03 oktober 2017 over Supercell in de categorie Computer Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon van 11 heeft via supercell op zijn telefoon voor € 131,98 gekocht op 24 september. Hiervoor heeft hij mijn creditcard gebruikt zonder mijn toestemming.

Ik heb melding gemaakt bij supercell en vervolgens word je uiterst vriendelijk van het kastje naar de muur gestuurd. Ik moet mailtjes en aankoopbewijzen laten zien die er niet zijn, en wanneer ik het PayPal invoice nummer geef, screenshots van mijn CC account wordt ik weer doorverwezen naar de game.

Mijn zoon is dus 11 en mag helemaal geen aankopen doen volgens de voorwaarden van Supercell. Mijn zoon woont niet bij mij, dus ik heb geen controle over wat hij allemaal installeert op zijn telefoon.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de koop ongedaan zal worden gemaakt en ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Supercell

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Supercell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erick MD