Klacht: Afschrijving

op 13 september 2017 over The Inner Circle in de categorie Datingsites

Ik heb the inner circle geinstalleerd en daar €5 voor betaald om berichten te kunnen lezen. Ik heb dezelfde avond de app verwijderd en via internet begrepen daarmee ook mijn abbonnement. Nu is er gisteren €20 afgeschreven met als titel doorlopend incasso. Ik heb het bedrag terug geboekt en hoop dat dit lukt. Ik vind dit erg brutaal en betaal alleen de €5 waar ik toestemming voor heb gegeven

Ik wil mijn geld terug en er mag geen geld meer worden afgeschreven

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door The Inner Circle in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Inner Circle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Inner Circle

Heeft op 14 september 2017 om 15:54 geantwoord

Hi Romy,
Zoals in mijn vorige bericht uitgelegd, is dit nu opgelost.

Ter verduidelijking betreft het verwijderen van de app op uw telefoon, verwijdert niet uw account. Netzoals indien u de Facebook app van uw telefoon verwijderd, dit niet uw Facebook account verwijderd.

U kunt dit onder settings op onze website doen: www.theinnercircle.co/settings

Heeft op 15 september 2017 om 06:49 geantwoord

Overal doet inner circle het lijken of je maar eenmalig betaald en als je de app verwijdert je ook je account verwijderd. Vind het niet netjes dat er zoveel kleine lettertjes zijn..

Bericht van The Inner Circle

1 jaar geleden - Bedankt voor de uitleg Romy, Helaas geeft de app store technisch niet de mogelijkheid jouw account te verwijderen wanneer u de app van uw telefoon verwijdert. Dit geld voor alle apps die u heeft. Wij geven dan ook aan dat de account via settings verwijderd moet worden. www.theinnercircle.co/settings Betreft het abonnement, dit staat uitgelegd op de betaal pagina, bevestigings pagina en in de bevestigings email.

Alle klachten die gemeld zijn door Romyvl1234