Klacht: afschrijving?

op 06 november 2014 over Bioshape Pharma in de categorie Medische produkten

Hallo voor de 2e keer is er een bedrag ongevraagd afgehaald van mijn rekening. Hier is al contact over geweest dat dit terug gestort zou worden en dat dit afgelopen zou zijn, tot op heden dus niets. Alleen nog maar een afschrijving van 79,99 ! Zonder ook maar 1 verzending te hebben mogen ontvangen!
Ik heb dit geld hard nodig 3 kleine kids en alleenstaande moeder zonder werk! a.u.b wilt u zorgen dat dit ophoud en dat dit geld terug gestort word! Dit kan toch niet de bedoeling zijn dat mensen hierdoor nog meer in de problemen komen????

Als het geld terug gestort wordt en er geen bedragen meer worden afgeschreven!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioshape Pharma

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bioshape Pharma over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Bloemetje81

5 jaren geleden - dank je Maud!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioshape Pharma nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Bloemetje81

5 jaren geleden - hij is nog steeds niet behandeld... zucht.... help!!!

Reactie van de melder van de klacht Bloemetje81

5 jaren geleden - Hallo klacht.nl/bioshape bovenstaande klacht is nog steeds niet in behandeling genomen ondertussen wordt er gewoon geld afgeschreven 79 euro van mijn rekening! Ik kan dit niet meer opbrengen dit moet stoppen! Anders ben ik genoodzaakt maatregelen te nemen tegen dit bedrijf!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bioshape Pharma in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bioshape Pharma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Bioshape Pharma

5 jaren geleden - Beste Bitja,Wij hopen dat uw klacht inmiddels is opgelost. U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen als er nog vragen of onduidelijkheden zijn.Met vriendelijke groet,Jacqueline Klantenservice Bioshape Pharma Postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht 085-4009090

Bioshape Pharma

Heeft op 20 juli 2015 om 10:06 geantwoord

De klant een email gestuurd met de vraag of haar klacht nu inmiddels is opgelost. Zo niet kan de klant contact met onze klantenservice opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bloemetje81