Klacht: afrekening

op 10 juni 2016 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

ik moet aan ista vanaf ik in het appartementen complex woon ieder jaar bijbetalen en best veel ik niet alleen ook andere bewoners
we zijn nu aan t kijken wij hebben vanaf ik hier woon op slaapkamer en woonkamer geen verwarming aan en toch staan er de tikken op nu in de zomer staan de nieuwe tikken erop het is schandalig hoeveel ik nu verbruik in de zomer en alles staat uit ista kan geen plausieble verklaring geven hiervoor

ik ga niet betalen voor een verwarming die ik niet gebruik

wanneer er eens redelijke afrekeningen gaan komen en de tikken die verbruik daadwerkelijk verbruik ook kloppen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht missbowie00

1 jaar geleden - heb ista gebeld het feit is gewoon er staat alweer een hoop tikken op de meter en alles staat uit ista geef aan de woningcoorperator te bellen nee hun zijn verantwoordelijk voor de meters die tikken gewoon door ista beweert dat ik stook als t buiten 25 graden is hier zijn heel veel gedupeerde mensen die dus nu weer net als vorig jaar met de handen in t haar zitten en willen nu allemaal aktie ondernemen we gaankijken wat en bij we moeten zijn denk de geschillen comisie

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

Ista

Heeft op 14 juni 2016 om 08:56 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door missbowie00