Klacht: Afrekening 2015

op 26 juni 2016 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Ik heb deze maand de afrekening ontvangen over 2015. Ik moet afgerond 1700 euro bijbetalen met name voor het verbruik van de verwarming. Ik betaalde reeds 113.70 per maand en m’n nieuwe maandbedrag komt nu op 228 euro per maand. Ik woon in een wooncomplex op 7 hoog met aan alle kanten buren. Het is nooit koud in de woning. Ik werk en we hebben amper een koude winter gehad. De apparaatjes die op de verwarming vast zitten deugen mijn inziens niet.

De woningstichting en ista verwijzen me naar elkaar toe. Tevens ben ik in het woningcomplex niet de enige met zin belachelijke rekening. Sommige moeten 800 bij betalen en sommige nog meer dan mij. Een enkele krijgt geld terug.

Tevens is dit het tweede jaar. Vorig jaar moest ik 400 a 500 euro betalen. Dit heb ik netjes betaald. Ik heb toen wel de woningbouw thuis gehad en deze hebben mij tips gegeven om de kosten te verlagen. Deze tips heb ik uitgevoerd, en het heeft dus voor geen meter geholpen.

Ik wil betalen voor het geen wat ik verbruikt heb. Ik wil de apparatuur nagekeken hebben (het liefst door een onafhankelijk iemand) en de garantie dat deze kastjes geen tikken registreren op het feit dat mijn raam open staat of de droger aan staat.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 27 juni 2016 om 09:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sandraniens