Klacht: afpersing

op 06 juli 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik kwam in contact met deze persoon via de lexa-site. Deze meneer doet zich voor als Canadese militair, die voor een vredesmissie in Afghanistan gestationeerd is. Na ruim 2maanden te hebben gecommuniceerd met elkaar via e-mails, zou jij terug keren naar Nederland. Zijn missie zat erop!! Hij vroeg mij om een waardevol pakket aan te nemen dat via de post zou worden verstuurd uit Afghanistan.
Ik wilde hem graag helpen daarmee, maar had doorgegeven geen kosten te willen maken. Een collega van hem vertrok eerder en had het pakket meegenomen, maar eenmaal bij de douane bleek het pakket een zetel te missen!! Het pakket had een waarde van €5.000 Hij had zelf €2.800 aanbetaald en of ik het resterende bedrag €2.200 kon gaan storten bij dichtbijzijnde agentschap.
Dat heb ik GELUKKIG NIET gedaan!!
Maar deze meneer genaamd in zijn profiel
Thomas Wick uit Spijkernisse, 55jaar (geen foto aanwezig) is dus een niet bestaand persoon.
Hij beloofd met mooie woorden een mooie toekomst, maar ondertussen licht bij je op!!
Ik ben er gelukkig niet ingetrap!!
Ik hoop met deze melding, dat andere vrouwen zijn gewaarschuwd!! Wie weet hoeveel er WEL zijn ingetrapt.
Graag zou ik op de hoogte willen blijven van deze melding!
Ik ben in het bezit van alle e-mails die zijn verstuurd. Ik zit er hard over na te denken om ook aangifte te doen bij de politie.
Dit is een zwendel van ik denk 2 personen.
Die moeten opgespoord worden, om slachtoffers te voorkomen!!

Ik ben pas tevreden, als deze personen zijn gepakt.
Ik vind het heel jammer dat deze mensen op de Lexa-site terechtkomen.
Mijn vertrouwen is enorm geschaad!!

Is er nog een mogelijkheid om een nieuw gratis Profiel aan te mogen maken op Lexamore?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vruchtenboom