Klacht: afmelden niet gelukt, nu opeens brieven incassobureau

op 14 april 2017 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

In 2015 heb ik mij aangemeld voor een opleiding zelfstandig werkend kok. Door omstandigheden heb ik er toch voor gekozen deze opleiding ergens anders te volgen en heb me vervolgens afgemeld.
Ik bleef echter brieven ontvangen en daarover heb ik meerdere malen contact gehad.
Na een tijd niets vernomen te hebben bleek Scheidegger het dossier over te hebben gedragen naar het incassobureau, Intrum Justitia. Zij hebben echter aan Intrum een verkeerd huisnummer doorgegeven, waardoor ik geen brieven heb ontvangen, tot een paar weken geleden er een brief bovenop de postbussen stond (met verkeerd adres).
Ik moet het volledige bedrag van de opleiding betalen, terwijl ik nooit één les heb gevolgd. Ik vind dit niet terecht.

Wanneer de vordering word ingetrokken. Ik begrijp dat er kosten zijn gemaakt voor inschakelen incassobureau, daar kunnen we het over hebben, maar ik ben niet bereid het volledige bedrag te betalen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 04 mei 2017 om 09:56 geantwoord

Beste Robert,

We hebben naar aanleiding van je klacht telefonisch en per e-mail contact met je gezocht. Op dit moment hebben we hierop nog niets van je vernomen.
Indien jouw klacht nog actueel is, zou je dan contact met ons willen opnemen?
Dan kijken we graag samen met je naar een passende oplossing.

Scheidegger Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Burger