Klacht: Afmelden bij Twoo.com

op 03 juli 2016 over twoo.com in de categorie Websites

beste mensen,
het luk mij maar niet om mezelf definitief af te melden bij Twoo. Dit n.a.v. klachten van vrienden/kennissen over teveel spam die ze kregen onder mijn naam. Daar zijn ze helemaal niet blij mee, zachtgezegd..
Als u mij kunt en wilt helpen mij definitiet te verwijderen en vooral stoppen met het beschikbaar stellen aan derden van mijn adressenbestand.

Bij voorbaat dank,

Jan van ’t Geloof

Zelf zou ik tevreden zijn wanneer onder mijn naam anderen helemaal Niet meer benaderd worden door Twoo.

Dus graag Geen gebruik meer maken van mijn adresgegevens a.u.b.

b.v.d. JvtG

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 03 juli 2016 om 19:52 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Twoo respecteert je privacy en doet nooit iets zonder je toestemming. Tijdens onze registratieprocedure en erna heb je de mogelijkheid om contactpersonen van andere diensten in te laden, om het voor jou makkelijker te maken om je vrienden uit te nodigen. Je kan vervolgens zelf kiezen of je hen wil uitnodigen of niet. Contactpersonen die een uitnodiging ontvingen, kunnen er op elk moment voor kiezen om geen Twoo mails meer te ontvangen door op de link onderaan het bericht te klikken en zo hun e­‐mailadres van onze lijst te halen.

Ik heb dit nu handmatig voor jou in orde gebracht zodat je contactpersonen geen uitnodigingen meer zullen ontvangen. Excuses voor dit ongemak!

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Goocy248