Klacht: Aflopen van aktie terwijl er geen leesbaar einddatum op de aktie bon leesbaar is

op 21 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Wij gaan al jaren naar italie op vakantie en doen ieder jaar mee met de sauna aktie dit jaar hebben we 12 bonnen zelf ingezameld
We wilden ze deze week verzilveren dit was aan de late kant maar door een ernstige ziekte van m’n vader en een verhuizing is het niet tot ons door gedrongen dat de aktie tot einde liep
Op de coupons van de italie telegraaf is het breinaald onleesbaar
We doen al jaren mee en zijn behoorlijke sauna bezoekers we hebben er zelf 1 in de tuin
Kunnen we het niet tot een compromis sluiten

Als we in ieder geval tot een compromis komen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 december 2017 om 11:46 geantwoord

Geachte heer Van der Tuuk,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat vanwege omstandigheden, het verzilveren van de zomeractie bonnen aan uw aandacht was ontsnapt.

Helaas is de betreffende actie al enige tijd geleden ten einde gekomen en is er voor ons geen mogelijkheid om de aanmeldpagina te activeren, hoe vervelend wij deze situatie ook voor u vinden. Wij adviseren u om met het wellness oord Thermen Bussloo hierover contact op te nemen, wellicht dat zij iets voor u kunnen betekenen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mans van der tuuk