Klacht: aflevering pakket

op 21 december 2012 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik was niet thuis en jullie pakket ( wat in goede staat is ) is toch bij de buren afgegeven.

ik kan dit niet waarderen.

Gewenste Oplossing:

dat dit met selekt vracht word besproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Bericht van Pabo

6 jaren geleden - Onze oprechte excuses voor het aanbieden van uw pakket bij de buren. De bezorger wordt hierop aangeproken. Bedankt voor uw melding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 06 februari 2013 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben onze excuses aangeboden aan de klant. Selektvracht wordt ingelicht over de niet correcte bezorging.

Alle klachten die gemeld zijn door mana