Klacht: afleveren/belastingpost

op 13 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij deze wil ik u melden dat mijn post voor de 2de keer bij een verkeerd adres is afgeleverd, en wel te verstaan dat het om belasting papieren gaat die gevoelige informatie kan hebben.
Post van mij ,mijn vrouw en onze zoon.
Het is maar goed dat wij in de buurt vertrouwde mensen hebben wonen die de post netjes in de avond bij ons langs kwamen brengen (ongeopend),het was zelfs zo dat ik niet de enige was waarvan hij de post opnieuw naar het goede adres moest brengen.
alle gegevens met betrekking tot het adres klopten 100%.
Ik vindt dat dit in deze tijd niet kan en mag gebeuren en vindt dit betreurens waardig.

ik vindt dat de betreffende persoon hier voor berispt moet worden, toch zeker omdat dit niet de eerste keer betreft.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 23 juli 2012 om 15:26 geantwoord

Beste heer De Huijbjes,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Naar aanleiding van ons mail contact hebben wij een incident uitgezet. Wij hebben dit besproken met de bezorger.

Dit hebben wij dan ook met u besproken hierbij heeft u aangegeven dat het nu goed gaat.

Wij gaan er dan ook van uit dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn,dan vernemen wij dit graag. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nl

Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite.

Sandd bv
Afdeling Sales