Klacht: Afhandeling defecte iPhone 4S

op 05 juli 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Klacht over de afhandeling van een defecte iPhone 4S. Toestel is op 22 november 2011 geleverd. Nu een kleine 6 maand later werkt de bovenste en de middelste knop niet meer. Op 28 juni 2012 breng ik het naar een tmobile shop gevestigd te Hengelo. Verkoper daar vertelt mij dat het een bekend probleem is en ik waarschijnlijk een nieuw toestel krijg. Dit probleem had hij namelijk ook gehad. 30 juni krijg ik de melding dat het om vochtschade gaat en dat dit buiten garantie valt. Reparatie kosten : 286,87!!! Ten eerste is dit toestel nooit blootgesteld aan vocht. Ten 2de, ik heb ook contact gehad met Apple en zij snappen niet waarom tmobile zo moeilijk doet omdat het eerste jaar onder de fabrieksgarantie van Apple valt!!! Via het internet heb ik ook vernomen dat tmobile dit smoesje vaker gebruikt bij klanten. U kunt zich voorstellen dat ik als trouwe tmobile klant hier alles behalve tevreden over ben. in al die jaren nog nooit beroep gedaan op de “service” die jullie verlenen. Nu heb ik een probleem met mijn toestel word ik op deze manier afgescheept. Ik hoop dat t-mobile met een passende oplossing komt. Ik voel mij anders helaas genoodzaakt hier een jurist op te zetten en de media in te schakelen. Daarbij wil ik hier als laatste nog aan toevoegen dat het hele gezin al jaren gebruik maakt van de abonnementen die jullie bieden. Wij zijn altijd erg tevreden geweest over t-mobile. Maar deze laatste actie gaat nergens over. Ik hoop op spoedig antwoord. Groeten, Piien

Een passende oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Pien.S