Klacht: Afhandeling auto total loss

op 15 mei 2016 over CED in de categorie Schadevaststelling en -onderzoek

Auto total loss gereden… Kan gebeuren, gelukkig niemand gewond. Dan komt de hele afhandeling met verzekering en de schade expert (van CED). Eerste kennismaking was al niet zo best want de beste man had al een redelijk denigrerende toon. Ik ben geen vrouw, anders had hij waarschijnlijk gauw overgestapt naar \’Nou mevrouwtje…\’ Maargoed, we hebben een overeenkomst over de restwaarde. (schoorvoetend van mijn kant maargoed) Met de mondelijke overeenkomst dat ik, voordat de wagen wordt verkocht aan een sloper, mijn stereo en andere persoonlijke onderdelen en spullen uit de auto kan halen. \”Geen probleem, de auto wordt pas opgehaald als u de papieren komt brengen\” was het antwoord.

Een week later (eindelijk tijd om de wagen af te handelen bij het schade bedrijf) Wordt mij vriendelijk meegedeeld dat de wagen al 5 dagen geleden was opgehaald. Weg persoonlijke spullen en Stereo.

Dus bellen met de schade expert…\” Tjsa, dat is wel een beetje vroeg\” was zijn antwoord, maar ik stuur u het nummer en dan t kunt u ze even bellen. \”U kunt dan vast daar wel uw spullen eruit halen\”. Ja natuurlijk… Kan ik zelf met een sloper gaan bellen met wie ik totaal geen zaken heb gedaan en dan hopen dat ik zelf dingen kan gaan regelen. En dan natuurlijk een halve dag vrij nemen om daarheen te rijden en in de auto te duiken… Als alles er nog is en niet inmiddels is verdwenen.

Echt een heel vreemde situatie.

Dat CED zelf e.e.a regelt met de Sloper aan wie ze de auto hebben verkocht (of de verzekering) dat mijn spullen inclusief stereo etc. uit de auto gehaald word en die mijn kant op komen. Of in iedergeval een pro active houding aannemen om dit probleem te verhelpen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CED

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CED over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CED nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door miguelkooreman