Klacht: Afgeven print op speen

op 19 september 2016 over Difrax in de categorie Kinderen

Goedemorgen,

Ongeveer een week of 4 geleden heb ik bij de kruidvat een speentje gekocht van Difrax voor mijn zoontje van 8 maanden. Het betreft een blauw speentje met 4 inktvis figuurtjes erop. Na 3 weken zag ik dat de print er beetje bij beetje afging en vervolgens zag ik rondom de mond van mijn zoontje allemaal blauw zitten. Nu na 4 weken zijn bijna alle printen eraf. Alleen de ‘gezichtjes’ zitten er nog op. Dat zijn soort stickers..Maar de rest is er allemaal vanaf. Ik neem aan dat zoiets toch niet zou mogen gebeuren? En zeker niet zo snel. Het is vervelend als je kindje onder de inkt zit, wat ook nog eens heel moeilijk van z’n gezichtje af ging en het is toch zonde van je geld.

Mvg Debbie

Als er word bekeken hoe het kan dat de inkt er zo snel vanaf gaat. En een nieuw speentje.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Difrax in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Felixdebbie

6 maanden geleden - Schandalig dat ik dit bericht hebt geplaatst op 19 september 2016, en nu, 17 weken later!!! nog geen reactie van jullie hebt ontvangen. Ik hoop dat jullie de moeite nog nemen om hierop te reageren. Mvg Debbie

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Difrax een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Difrax

Heeft op 16 januari 2017 om 16:36 geantwoord

Beste Debbie,

Vervelend dat dit gebeurd is. Dat zou niet moeten voorkomen, onze oprechte excuses hiervoor natuurlijk.

We weten niet of je ons contact formulier al hebt gebruikt? We willen je graag uitnodigen om dit te doen. Dit kun je doen door gebruik te maken van de volgende link:

Amelya
Difrax klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Felixdebbie