Klacht: Afgescheept door de mediamarkt

op 04 november 2017 over Medion in de categorie Electronica - Computers

September een wasmachine gekocht bij de mediamarkt. Deze functioneerde niet, mediamarkt zoals ik gewend ben snel gereageerd en de kapoote wasmachine opgehaald. Hier begon de ellende. 7 september. De mediamarkt vertelde mij dat het product voor product ruilen het snelste was. Ik zou binnen een week een nieuwe wasmachine hebben. Ik dat dus gekozen. Na 3 dagen opeens geld terug op mijn rekening. 96 eu de rest was 170 cadeaubon. Dus ik weer bellen, waarom krijg ik geld terug? Product was uit de voorraad. Waarom wordt ik dan niet gebeld? Werd niet vriendelijk behandeld en als zeikerd weggezet. Ik vervolgens weer wachten op de evouchers. Na 10 mails heen en weer te hebben gestuurd uiteindelijk mijn vouchers terug. Dacht ik. Geen vouchers. Na twee weken eindelijk mijn vouchers binnen. Is het een voucher van de saturn. Ik weer bellen. Ondertussen horensdol van het mailen en bellen. Verschrikkelijke wachtmuziek ook. Tot drie keer toe een ‘systeemfout’ waardoor de case steeds opnieuw moest. Aan weet ik veel hoeveel mensen heel de ellende uit moete.ln leggen. Wordt mij dood leuk verteld meneer je krijgt geen voucher meer verstrekt. De saturn voucher is gebruikt. Ik weer mailen en bellen want ik had dat ding niet gebruikt. Volgens mij bestaat saturn allang niet meer. Maar nee hoor werd behandeld als een leugenaar die een extraatje uit de zaak wilde slepen. Chagrijnige medewerkers die mij steeds doorverwezen. Uit eindelijk toch de voucher gehad want er was weer een systeemfout. Ik nogmaals gebeld wil graag uitleg hoe dit allemaal kan gebeuren. Tot op de dag van vandaag geen antwoord. 7 september tot 21 oktober zonder wasmachine gezeten. Uren gebeld en gemaild en wordt afgescheept met het vedrag wat ik op de vouchers had staan. Terwijl een medewerker het nog over een coulance regeling had. Het heen en weer rijden naar ouders, 10 km verderop, met de was heeft veel onkosten bezorgt en is heel vervelend geweest deze anderhalve maand. Mijn vertrouwen in de mediamarkt heeft een enorme deuk op gelopen en een fatsoenlijke cadeaubon om enigsinds de gemaakte kosten goed te maken lijkt me niet meer dan op zijn plaats. Plus uitleg hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Een aanzienlijke cadeaubon voor gemaakte kosten goed te maken en een uitleg over hoe dit mogelijk is en waarom mijn cases zo schandalig lang en slecht zijn verlopen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marinuspgebr