Klacht: Afbrekende takken op de dagmaatstraat

op 14 september 2016 over gemeente Purmerend in de categorie Gemeente

Naar aanleiding van het groenplan in Purmerend. Het is allemaal prachtig vooral de meer jaren planning. Het vervelende is dat de urgentie vaak over het hoofd wordt gezien betreffende de ouderdom of zieke bomen. In de dagmaat straat breken op het ogenblik spontaan de takken af en dat op het fietspad, het zal je maar gebeuren dat jij of ik er zal lopen en er komt zoiets naar beneden of dat het op een kinder/wandelwagen terecht komt. Ik denk dat het leed niet te overzien is. Dit wordt nog erger als er regen is want dan gaat de taken verder doorbuigen en breken als luciferhoutjes. En dan ga je bellen en (4 maanden geleden) krijg je als antwoord er is geen geld voor. Ik denk dat een rechtzaak mede de schadevergoedingen als er wel iemand een tak op zijn hoofd krijgt vele malen hoger zijn. Ik heb er een paar huidige foto’s bij gedaan. Edoch hoop ik dat de gemeente hier de noodzaak van in ziet en er op kort termijn iets aan gaat doen.

Als de bomen worden aangepakt zodat het gevaar niet meer aanwezig is en wij en de mede voetgangers en fietsers weer veilig zich kunnen bewegen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Purmerend

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Purmerend nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dagmaat
x