Klacht: AF SCHRIJVING

op 12 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 12 juli 2012 om 16:46 geantwoord

Beste NICO123,

ik begrijp uit uw bericht dat u geen toestemming heeft gegeven voor een betaling van 59,70 Euro en u deze graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot het profiel "nicok144" voor u nagekeken en kan u melden dat u op 08-07-2012 toestemming heeft gegeven voor een betaling van 59,70 Euro voor een 6 maanden Full Membership op uw Lexa profiel. Vervolgens heeft u ook gebruik gemaakt van de betaalde diensten.

In het geval van een nieuwe aankoop kunt u een betaling binnen 7 dagen na uw aankoop intrekken en om een terugbetaling vragen. Deze optie is alleen mogelijk wanneer de diensten waar u voor betaald heeft, niet gebruikt zijn. U kunt dit terugvinden in onze algemene voorwaarden (Artikel 2) op de website.

Na het bekijken van uw profiel, moet ik helaas concluderen dat we u in dit geval geen restitutie kunnen geven. De reden hiervoor is dat u gebruik heeft gemaakt van de betaalde diensten. Wel heb ik voor u een betaling van 89,40 Euro voor een upgrade Premium & Control voor u kunnen annuleren. U zult dit bedrag binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd zien.Tevens heb ik de automatische verlenging stopgezet zodat er in de toekomst geen afschrijvingen meer gaan plaatsvinden. Uw huidige membership zal eindigen op 08-01-2013.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team