Klacht: Advocatenoverzicht.nl toont alleen positieve reviews

op 24 januari 2014 over advocatenoverzicht.nl in de categorie klachtmelden

Ik heb een review geplaatst over mr. Shawky en deze is niet geplaatst. Advocatenoverzicht.nl is een project van DGN Publishers B.V.Toen ik deze club belde, gaven ze aan dat ik een reactie zou krijgen, maar die heb ik nooit gehad.
Overigens zegt advocatenOverzicht.nl (2009) dat ze de eerste onafhankelijke vergelijkingssite zijn gericht op de advocatuur. Het doel van de site is consumenten en professionals te helpen met kiezen van een advocaat of advocatenkantoor door het creëren van transparantie via internet. Dat is apart want hoe creëer je transparantie als je alleen reviews plaatst die waarschijnlijk eerst door de advocaat of het advocatenkantoor beoordeeld worden. En hoezo onafhankelijk?

Of advocatenoverzicht plaatst mijn review over mr. Shawky of advocatenoverzicht.nl is transparant en geeft aan hoe ze werken. Het is namelijk heel eenvoudig om bij reviews te zetten dat deze alleen geplaatst worden als de desbetreffende advocaat toestemming geeft. Ik begrijp niet zo goed waarom dat niet gebeurt. En verder lijkt het me een goed idee als de tekst onder de link over ons wordt aangepast. Het valt toch moeilijk vol te houden dat advocatenoverzicht onafhankelijk en transparant is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over advocatenoverzicht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door M. Jongens