Klacht: Advertenties betaald en niet geplaatst

op 02 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Op 1, 8 en 15 juni 2017 zou er een advertentie geplaatst worden in een aantal huis aan huis bladen in de regio het Gooi. Hier is € 40,- per advertentie voor betaald aan de Holland Media Combinatie, onderdeel van Telegraaf Media Groep. Op 1 juni is de advertentie geplaatst, op 8 en 15 juni niet.Holland Media Combinatie zegt nu dat ze overgenomen zijn door BDU Media en niets meer voor me kunnen doen. Weg geld, advertenties worden niet herplaatst.

Op zijn minst moet Holland Media Combinatie het bedrag terugbetalen van de 2 niet geplaatste advertenties. Het is normaal dat als je voor een dienst betaald, deze ook wordt uitgevoerd. Holland Media Combinatie blijft in gebreke.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juli 2017 om 14:19 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer Wernsen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat niet alle advertenties zijn geplaatst door Holland Media Combinatie.

Excuses voor dit ongemak.

Ik heb uw bericht doorgegeven aan collega's bij Holland Media Combinatie. Zij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Heeft op 03 juli 2017 om 14:26 geantwoord

Ik heb vorige week al iemand aan de telefoon gehad van Holland Media Combinatie. Toen werd er gezegd dat ze niets meer konden doen. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door De Gooische Loods