Klacht: Adreswijziging doorgeven !

op 23 augustus 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

L.s.

Van alles geprobeerd om nieuw adres door te geven.
chatten, hielp niet.
Formulier werkt niet.
Ik woon in het buitenland.
En begrijp niet waarom dit zo moeizaam verloopt.
Bij andere instanties is het zo gebeurd.

MdR

Geeft u even een bruikbaar e-mailadres !!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van ABP

5 maanden geleden - Beste mevrouw De Rouwe, Wat vervelend dat de adreswijzing niet goed gaat. Mag ik je klantnummer en/of je geboortedatum? Dan pak ik de gegevens erbij en kijk ik wat ik voor je kan doen. We hebben geen e-mailadres, maar werken met een contactformulier (www.abp.nl/mail). Deze komt bij onze afdeling binnen en je krijgt dan per e-mail een reactie. Maar ik help je ook graag op deze manier verder. Met vriendelijke groet, Cindy - Webcare ABP

Reactie van de melder van de klacht Tjemny

4 maanden geleden - L.s. Zinnig forum....klacht.nl Opeens is er medewerking....geb.datum 27.06.1945 Dank voor uw reactie. Ben benieuwd hoe adequaat het nu gaat. Mvg. M.de Rouwe.

Bericht van ABP

4 maanden geleden - Beste mevrouw De Rouwe, Klopt het dat je in juni het adres hebt doorgegeven? Mijn collega heeft dat adres toen als correspondentieadres ingevoerd. Maar dat adres wijkt weer af van het adres dat je via deze website hebt doorgegeven. Wat is nu het correcte adres? Wij kunnen overigens alleen een correspondentieadres wijzigen. Wil je een woonadres wijzigen? Dan kun je dit doorgeven via de Registratie Niet-Ingezetenen. De gegevens worden automatisch bij ons aangepast als je bij de Registratie Niet-Ingezetenen een wijziging doorgeeft. Meer informatie over de Registratie Niet-Ingezetenen vind je op www.rijksoverheid.nl (typ in de zoekbalk ‘RNI’). Alvast dank voor het doorsturen van het correspondentieadres. Vriendelijke groet, Cindy - Webcare Team ABP

Reactie van de melder van de klacht Tjemny

4 maanden geleden - Hallo, Vindt het prettiger om met u aangesproken te worden. Ben in juni verhuisd, voor kort. Ben per 1 augustus verhuisd voor langere periode. Mijn woon-en correspondentieadres is : Monasteraki 72200 Ierapetra Lasshiti Crete Greece tel. 0030 28420 51086 Dank u. Mvg M.de Rouwe.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 26 augustus 2016 om 12:36 geantwoord

Beste mevrouw De Rouwe,

Wij hebben ervoor gekozen om onze deelnemers op de online kanalen met je aan te spreken. Excuses daarvoor.
Ik heb uw nieuwe adres toegevoegd als correspondentieadres. In de toekomst krijgt u de post op uw nieuwe adres toegestuurd. Wilt u ook uw woonadres aangepast hebben, dan kan dat zoals ik in eerdere werkwijze heb uitgelegd.
Heb ik u zo voldoende geholpen?

Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door Tjemny