Klacht: AD tablet aktie

op 14 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ben helaas ook afgescheept met de Tomtec ATF 3416, ik heb nog nooit eerder zulke rommel in mijn handen gehad.
Internetten is absoluut niet mogelijk op dit type tablet.
Door deze Rommel Aktie, zie ik mij dan ook genoodzaakt om mijn abbo zo snel mogelijk te beeindigen, jammer want de krant zelf is prima.

Een fatsoenlijk tabletje waar je wel gewoon mee kan internetten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 21 juli 2012 om 09:16 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Indien u een bezorgklacht wilt indien, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur. Voor de lezersservice kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 - 0505 050. Tevens kunt u ons digitaal bereiken via de AD-servicepagina op http://www.ad.nl/lezersservice. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door ejtvdeerden