Klacht: AD is de nieuwe FC ajax

op 07 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik ben al een lange tijd lid van jullie krant maar jullie zijn echt niet meer serieus te nemen. Heel deze week gaat het alleen maar over ajax. elke dag pagina’s vol over ajax.
Er zijn 18 clubs in de eredivisie en veel meer niet ajax supporters dan wel die de krant lezen. Ik stop met de ad zodra de termijn voorbij is. Nooit meer zal ik zo’n nagemaakte krant lezen. Schaam je dood.

Probeer een keer een eerlijke krant te zijn. En ontsla al die amsterdammers op jullie redactie.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 09 juli 2012 om 07:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw, Het spijt me te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u niet direct helpen. Als u sneller geholpen wilt worden, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, of geef uw (bezorg)klacht door via www.ad.nl/lezersservice. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door Paul de Vette