Klacht: AD haalt graag nieuwe klanten binnin ipv bestaande klanten houden

op 25 maart 2013 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

AD heeft een tablet aktie voor uitsluitend nieuwe klanten. Nieuwe klanten krijgen een Samsung tablet als ze een abonnement afnemen maar bestaande klanten krijgen niets.

Blijkbaar haalt het AD liever nieuwe klanten binnen dan dat het bestaande klanten binnen haalt.

In de voorwaarde van de aktie staat letterlijk: “Dit aanbod is van toepassing indien u de laatste 6 maanden geen abonnement op het AD heeft gehad.”

Ik dacht dus slim te zijn en mijn abonnement op te zeggen en een nieuwe aan te vragen op naam van mijn vriendin. Zij is nog nooit abonnee geweest en valt dus binnen hun aktie-voorwaarden. Ikzelf kan per direct opzeggen dus probleem opgelost zou je denken maar het AD wil hier niet in meegaan.

Zij stellen u aanvullende aktie-voorwaarden dat er de afgelopen 6 maanden op het betreffende adres geen abonnement mag zijn geweest, iets dat nergens in de aktie-voorwaarden staat vermeld.

Heel vreemd dat een bedrijf (in dit gaval het AD) op deze wijze zijn voorwaarden probeert aan te passen om maar geen tablet te hoeven weggeven.

De enige voor ons gewenste oplossing is dat wij gewoon het AD blijven ontvangen, dat over het algemeen goed wordt bezorgt en wat wij als prettige krant beschouwen, maar dat wij ook de tablet toegestuurd krijgen zoals nieuwe abonneehouders dat ook krijgen.

Wij vinden het werkelijk idioot dat een bedrijf liever nieuwe klanten binnenhaalt ipv bestaande klanten langer aan zich bindt.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frankkuiper77