Klacht: Actieprijs

op 08 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik wou een elektrische geur verspreider van Ambipur kopen bij de action in Borne. Aangekomen bij de kassa scande de verkoopster de geurverspreider met een bedrag van € 4.92. Maar in het schap op het bordje stond de prijs van € 3.79. (Actieprijs van een qeek gekeden)Ik vertelde haar netjes dat het 3.79 koste. Waarop ze antwoorde dat zij haar uiterste best deed om de winkel zo goed optimaal te houden.Waarop ik weer zei ,dat ze dan wel het prijsbordje weg mochten halen. Vervolgens negeerde ze mij volledig. Nou ik als klant ga er gewoon van uit als er op het schap een bepaalde prijs staat van het product deze ook zo moet worden af gerekend. En al helemaal de reactie van de kassier om mij te negeren stond mij helemaal niet aan.Zo ga je niet met klanten om.
Ik ben geholpen Door Eveline om 12:04 op 8-10-2016.
Graag zou ik zien dat zij op haar gedrag aangesproken wordt en dat alsnog het product voor die prijs krijg.

Zie bovenstaande

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Weustink