Klacht: ACTIEBONNEN

op 16 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 juli 2017 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Broekman,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u de spaarkaarten niet kunt vinden op onze website. Ik heb het voor u uitgezocht en u kunt de spaarkaarten aanvragen via www.telegraaf.nl/zomeractie hier vult u uw gegevens in en krijgt dan de spaarkaarten direct per email toegestuurd.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Hartelijke groeten,

BR~webcare Team

Heeft op 18 juli 2017 om 11:17 geantwoord

Zet erbij dat er op de site staat:
Er is geen beschrijving beschikbaar!!!!!!
maar....dat je hier wel op moet klikken om je spaarkaart te krijgen.
Na een telefoontje naar de Telegraaf nu wel een goed en duidelijk antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. M Broekman