Klacht: actie luchtfoto’s

op 13 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Als abonnee heb ik op 13 mei de bestelde luchtfoto’s betaals en hiervan de bevestiging ontvangen,
Op 30 mei telefonisch gevraagd wanneer ik deze kon verwachten. Het was erg druk en er wordt aan gewerkt.
Vandaag, 13 juli nog niets ontvangen en weer gebeld.
Doordat ik een huisnummer met een toevoeging heb kan het zijn dat de verzending niet juist is gegaan. U kunt kunt contact opnemen met de lezersservice om het bedrag terug te storten.

Ik heb betaald voor de luchtfoto's en niet voor de oplossing van terugstorten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 21 juli 2012 om 09:16 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Indien u een bezorgklacht wilt indien, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur. Voor de lezersservice kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 - 0505 050. Tevens kunt u ons digitaal bereiken via de AD-servicepagina op http://www.ad.nl/lezersservice. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door arievederci