Klacht: Actie Huawei met een bluetooth speaker

op 31 juli 2017 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Huawei P 8 Lite 2017 met actie, gratis een bluetooth speaker.
Wat een drama actie is dit, hieronder mijn soap daarover.
Begin 30-juni een GSM Huawei P8 lite 2017.
Deze werd netjes binnen de gemelde tijd geleverd.
Tot dus ver alles goed. Via de website aangemeld op 04-juli voor de gratis bluetooth speaker. Via de website wordt gevraagd om IMEI code, foto van aankoopbewijs, uitgeknipte IMEI code.
Ik netjes alles bijgevoegd en ook nog de pakbon.
Kreeg ook een melding terug dat alles goed was aangekomen en de aanvraag in behandeling is genomen.
Op 13-juli krijg ik een mail dat ze geen Aankoopbewijs en IMEI code hebben ontvangen, terwijl deze er wel bijgevoegd waren. Ik deze nogmaals gemaild en ook weer de pakbon erbij gedaan.
Op 14-juli nogmaals verzoek om IMEI code en contract, omdat het contract niet goed leesbaar was. Terug gemaild met contract en dat de IMEI code al 2 keer eerder gemaild waren.
Op 18-juli weer een mail met verzoek om IMEI code en ze konden het ingangsdatum van het contract niet vinden. Weer terug gemaild met de melding dat op contract staat dat de ingangsdatum gelijk aan de leverdatum is (vandaar mijn mails met de pakbon). Nogmaals IMEI code met stukje tafel gemaild.
Op 19-juli weer een mail dat ze verdenken dat ik de foto heb gephotoshopt. Terug gemaild dat dit niet het geval was en bovenstaande verhaal maar bij vermeld.
Op 21-7 weer een mail ontvangen, ze willen nu toch echt een foto met IMEI code en doos. Weer maar een nieuwe foto gemaakt met doos en de IMEI code en ruim stuk van de tafel (zodat ik weer geen beschuldiging kan ontvangen).
U raad het al op 28-7 weer een mail van Huawei met dat de foto met doos en tafel niet goed is.
Ik heb zeer boos terug gemaild (sorry hiervoor), maar het is eigenlijk geen stijl. Ze maken je blij met een cadeau, maar als ze moeten leveren krijg je niks meer dan onzinnige verzoeken.
Ik snap dat er een vorm van controle moet zijn, maar dit gaat echt veel en veel te ver.

Zodra ik de beloofde speaker kan ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sindyheijstek