Klacht: achterstallig onderhout

op 13 juli 2012 over Wonenbreburg in de categorie Woningcorporaties

we wonenal acht jaar in de flat oranjeboomstraat deze heb echt achterstallig onderhout waaronder de keuken!!! nu staat er eenleeg en die word helemaalopgeknapt nieuwe keuken douche wc en combi ketel waarom word dit niet bij de bewooners zelf gedaan????

dat eindelijk de binnenkant van de flats op word geknapt!!!!

Bericht van Wonenbreburg

5 jaren geleden - We hebben contact opgenomen met deze klant. Een klacht over een huurwoning of onderhoud kunt u het beste direct bij WonenBreburg melden. Dat kan via een reparatieverzoek op de website http://www.wonenbreburg.nl/Vraag_Antwoord/Veel_gestelde_vragen/Mijn_WonenBreburg/Hoe_kunt_u_ik_een_reparatieverzoek_indienen_Moet_u_daarvoor_inloggen_in_Mijn_WonenBreburg of via de klantenlijn 0900-0209 (10ct/min). Een technisch opzichter komt dan langs om te bekijken wat in uw woning opgeknapt moet worden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wonenbreburg in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wonenbreburg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wonenbreburg

Heeft op 18 juli 2012 om 10:56 geantwoord

Een klacht of reparatieverzoek over een huurwoning kan bij WonenBreburg direct via de website www.wonenbreburg.nl of klantenlijn 0900-0209 (10ct/min) ingediend worden. Eventueel komt een technisch opzichter langs om te bekijken wat er opgeknapt moet worden.

Alle klachten die gemeld zijn door momodemi