Klacht: Achterstallig Onderhoud

op 02 oktober 2017 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Ernstige schimmelvorming in douche en keuken, verstopte afvoer douche

Kent u Nederwoon, (voorheen Actys)?? nou wij wel en we hebben nog nooit zo\\\\\\\’n zootje harteloze klootzakken meegemaakt! Al 4 jaar lang zijn we voorzichtig aan het proberen ze in gang te krijgen om maar iets aan het achterstallig onderhoud te doen, maar ze doen gewoon geen ene moer en laten te steunen!!!!

De hele flat zit vol met schimmel, zelfs wanneer er een baby van een paar maanden in het spel is doen ze nog geen zak, behalve zwaar vergif geven waarmee de boel ingespoten dient te worden, (ach ja kan wel, de slaapkamer van die kleine grenst aan de douche, lekker gezond!!! \\\\\\\”Daarnaast moet u goed ventileren\\\\\\\”, zeggen ze dan! M.a.w., zet alle deuren en ramen maar open, ook wanneer het weer gaat vriezen! We hebben er een erkend installatiebedrijf erbij gehad, en de meting liet zien dat de afzuiging ver beneden peil was, en nog steeds doen ze geen ene moer.

Er zit een keukenblokje in met drie deurtjes die helemaal verrot en verschimmeld is, ook daar doen ze geen zak aan. Bouw en woning toezicht erbij gehad, ook die kunnen niets doen dan alleen maar een advies geven wat ze vervolgens, u raadt het al, gewoon naast zich neer leggen!

En sinds een paar weken loopt het douche putje niet meer door, al van alles geprobeerd om de verstopping te verhelpen, maar lukt gewoon niet. \\\\\\\”Haal er maar een loodgieter bij\\\\\\\”, was hun antwoord. Maar de verstopping zit niet op dat niveau maar heel ergens anders!!!

1) Degelijke afzuiging in de douche
2) Schoonmaken van Douche en schimmelvrij maken
3) Nieuw keukenblokje
4) Verstopping Douche verhelpen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harrie2017