Klacht: Achterstallig onderhoud

op 23 juni 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Ik huur al ruim 12 jaar een woning aan het adres. Meiendaal nummer 244 te Rotterdam, waar ik klachten over heb.

Voorheen was het van VL Wonen deze is toen over genomen door ComWonen, en nu is het van Havensteder.

Ik heb al meerder malen contact gehad met Havensteder wanneer er onderhoud aan de woning plaatsvindt, maar het antwoord is dan dat is niet bekend. Er is momenteel achterstallig onderhoud aan de achterzijde van de woning. De kunststof platen zijn smerig en het houtwerk is wel aan verf toe, het verf bladdert er af en er zitten scheuren in het hout.
Op 23 juni 2016 is er een timmerman geweest om de onderzijde van een verrotte houten plank te vervangen. Hij deelde toen mede dat dit eigenlijk niet bij zijn werkzaamheden hoort, maar dat dit voor het groot onderhoud van Havensteder is. De huur wordt wel ieder half jaar verhoogd, zoals nu in juli 2016, maar het onderhoud aan de woning is zeer slecht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gaby van der Meijden