Klacht: Achtergehouden bezoekers info

op 14 september 2018 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Het kan niet anders zijn als dat de info van hoeveel bezoekersflirtsberichten je krijgt achtergehouden worden door lexa!!!
Als je gewoon een abbonement hebt waar je goed voor betaald! (Eigen keuze!) En je maar zelden maximaal 5 per maand – iets binnen krijgt. En wanneer je abbonement afloopt krijg ik ineens 47 bezoekers binnen 1 week! Maar kan ze natuurlijk niet lezen of zien wie het is… want ik betaald niet meer he!
Zo probeert lexa je lekker te maken , zodat je maar snel weer een abbo afsluit!! En dan ineens krijg je niks meer binnen!
Maar wel denken dat ik nu inga op een leuke aanbieding van jullie… nie denken dat ik achterlijk ben!! Ook is dit al de 2de of 3de keer dat t zo gaat! Erg triest!

Vind t erg vervelend dat ik dit bericht moet sturen, maar kan slecht tegen dit soort dingen!!
Ik hoop dat er een oplossing komt!!

Ben tevreden zodra alles eerlijk doorgestuurd wordt, op het moment dat je ervoor betaald! En niet pas wanneer het abbo beeinigt is!

Nogmaals erg jammer dat het zo moet!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geertjan87@gmail.com