Klacht: Achterbaks geld verdienen

op 21 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Via website een “premium Account” aanvragen waardoor er op onduidelijke wijze iedere maand € 19,95 betaald zou moeten worden aan organisatie om huizen te mogen bekijken!

Op slinkse wijze gaat men de klant een richting opsturen om ongevraagd betalend lid te worden.

Als ik zo mijn geld moet verdienen zou ik me doodschamen!!

Wanneer er op de website duidelijk, maar dan ook echt heel duidelijk word aangegeven dat men alleen huizen kan bekijken door een maandelijks abonnement te nemen dat € 19,95 per maand gaat kosten. Ook nog een waarschuwing geven bij daadwerkelijke aanmelding. Een soort waarschuwingsbaner die aangeeft dat wanneer men doorgaat er maandelijks geld betaald moet worden.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:50 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl