Klacht: Account verwijderen Netlog

op 06 februari 2018 over twoo.com in de categorie Websites

Er is een fake account aangemaakt onder mijn naam, met vernoeming van een oud email adress, leeftijd (die tevens niet juist is) en een verhaaltje. Ik heb dit al meerdere malen gerapporteerd, maar geen reactie. Gezien het een van de eerste hits is op Google wanneer mijn naam gegoogled word, zou ik dit account graag verwijderd zien worden! Ik kan zelf helaas niet bij het account.

Ik zie het account graag verwijderd worden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 07 februari 2018 om 12:27 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze database, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door NLGRONINGEN