Klacht: Account verwijderen

op 05 oktober 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi lezende,

Ik heb een profiel bij jullie maar die is gemaakt met mijn oude email.
Daardoor kan ik nu niet meer mijn account beheren onder mijn naam Bregjeee_ op netlog.

Is er op optie dat dit account verwijderd wordt

Gewenste Oplossing:

Als mijn account verwijderd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 06 oktober 2017 om 08:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik laat je account zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Bregjejolijn