Klacht: Account niet meer toegankelijk

op 04 juli 2017 over EA Games in de categorie Computer Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn ps4 vraagt bij fifa 17 om een verificatie code.
Nu heb ik contact gehad met de helpdesk en vragen ze om een geheime vraag die ik niet meer weet die tevens aan een email adres gekoppeld zit uit 2010 van hotmail die ook niet meer bestaat. Hierdoor willen ze mij niet meer helpen. Ik heb al aangegeven dat ik bereid ben me ID / Paspoort wil inscannen en doorsturen zodat ze zeker weten dat ze de juiste persoon voor zich hebben. Maar er word geen hulp geboden en al helemaal geen oplossing. Bij de vraag of ik de manager mocht spreken werd dit geweigert dus gaat ik het proberen via deze weg. Want ik ga niet een nieuw playstation account aanmaken van 50 euro om een potje voetbal te kunnen spelen. Dan voortaan maar alle EA Boycotten.

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan van Ettinger

Gewenste Oplossing:

Als er een oplossing gevonden word tot toegang van mijn account

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sebastiaan Van Ettinger