Klacht: Account kan blijkbaar niet opgezegd worden

op 08 april 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

Ik heb mijn account opgezegt rond de 22 maart. Ik heb alle stappen doorlopen, maar ik krijg nog steeds berichten van lexa.
Na controle blijk ik nog steeds lid te zijn. Maar het vervelendste vind ik dat er weer een bedrag afgeschreven is. Ik ben het hier ook absoluut niet mee eens.

Als je namelijk je account opzegt lijkt het me logisch dat je niet lid meer wilt zijn.

Als zij mij het afgeschreven bedrag terug betalen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 08 april 2013 om 15:59 geantwoord

Beste as.steenbergen,

ik begrijp uit uw bericht dat u uw account bij Lexa heeft opgezegd, en desondanks heeft er nog een afschrijving plaats gevonden die u graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb helaas met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u kunnen achterhalen op de Lexa website. Ik heb momenteel dan ook geen inzage in uw gegevens en kan u verder geen informatie geven of de betaling voor u annuleren. Om u verder te kunnen helpen, wil ik u vragen om uw gebruikersnaam en e-mailadres waarmee u zich bij Lexa geregistreerd heeft, te vermelden in een bericht naar ons Customer Care Team. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk in dit bericht te vermelden. Dit kenmerk bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en is terug te vinden bij uw initiële betaling aan Lexa op uw afschriften.

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen wij u meer informatie geven en verder helpen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens en al uw andere vragen sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door as.steenbergen