Klacht: Account en profiel dient verwijderd te worden

op 07 oktober 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Een aantal jaar geleden heb ik een profiel op netlog aangemaakt, hier nooit gebruik van gemaakt, maar het blijft bestaan. Ik heb inmiddels al meerdere keren geprobeerd het account te verwijderen maar dit lukt op de een of andere manier niet.

Wanneer het account en het profiel verwijderd zijn en daarmee dus ook niet meer zichtbaar via Google

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 09 oktober 2016 om 21:09 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door chantal__