Klacht: Account blokkade

op 06 mei 2017 over EA Games in de categorie Computer Games

Onlangs is mijn account geblokkeerd en ik vind dat dit onterecht is.
25-04-17 krijg ik een eerste mail binnen over ‘Informatie met betrekking tot je EA account’ met hierin ik citeer;’
We sturen je meer informatie. Meld je aan op je FIFA Ultimate Team-account voor meer informatie. ”

Na dit bericht probeer ik in te loggen en kom ik op de conclusie dat dit niet mogelijk is.

Na verder in mijn mail te hebben gekeken kom ik tot de conclusie dat ik op 25-04-17 (welgeteld 1 minuut later) een andere mail heb ontvangen dat mijn account geblokkeerd is.
Hierin staat, ik citeer;”
We hebben jouw account gemarkeerd voor het verkopen van FIFA Coins aan een derde partij. Daarom hebben we je EA-account permanent geblokkeerd. ”

Met dit laatste stuk ben ik het niet eens, ik heb op geen enkel moment coins verkocht aan derde partijen.
Wel heb ik eerder dit jaar FIFA coins gekocht. Niet volgens de regel, dus een waarschuwing voor deze aktie zou gepast zijn.

Graag zou ik verdere toelichting willen hebben over de redenen waarom mijn account permanent verwijderd is.
En graag zou ik de desbetreffende persoon willen vragen mijn account op één of andere manier terug te halen.
Ik ga hier niet mee akkoord omdat ik al sinds jaren FUT speel en ik nooit eerder heb “gecheat”.

Ik ben tevreden wanneer de blokkering is opgeheven.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hansklopper