Klacht: Account

op 04 februari 2018 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben van twoo een melding gekregen dat we een account hebben en een wachtwoord gekregen. Wij kennen twoo niet eens en hebben er ook geen behoefte aan. We willen per direct ons account verwijderd hebben, dit neigt naar identiteitsfraude en als het niet verwijderd wordt nemen we andere maatregelen richting aangifte bij politie. Tevens willen wij weten wie er namens ons heeft aangemeld bij dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als het account verwijders is en wij weten wie achter de aanmelding zit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 06 februari 2018 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken en volgens onze gegevens werd je uitgenodigd door het profiel Jolanda, 45, Geertruidenberg.

Via de uitnodiging die je per e-mail ontving, registreerde je een voorlopig account op de site, zoals ook uitgelegd in de uitnodigingsmail. Ik heb al je gegevens nu laten wissen voor je. Ik wens je nog een fijne dag toe!

Alle klachten die gemeld zijn door Haanskorf