Klacht: account

op 13 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 17 juli 2012 om 16:28 geantwoord

Beste marielle steijns,

ik begrijp uit uw bericht dat u uw Lexa profiel graag verwijderd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot het profiel "jellie235" voor u nagekeken en heb op uw verzoek dit profiel definitief van de website verwijderd. Houd u er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat al uw informatie van de website is verwijderd. Vanaf dit moment kunt u niet langer inloggen op de website en ontvangt u tevens geen berichten meer van ons.

Het is spijtig om te horen dat u op dit moment geen gebruik meer wilt maken van de diensten van Lexa.

Graag wil ik u bedanken voor het gebruik van onze site, neemt u gerust contact op met het Customer Care Team wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft. U kunt dit doen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden.

Christine

Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door marielle steijns