Klacht: abuse

op 29 augustus 2018 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik kreeg maandag een mail van de afdeling abuse dat een bestandje verwijderd moest worden en mijn website en server geblokkeerd waren. Dit heb ik meteen verwijderd en alle advies opgevolgd en per mail teruggekoppeld. Na 2 dagen herhaaldelijk bellen met de helpdesk en verschilliende escalatieslaten aanmaken zijn 4 zakelijke websites nog steeds niet online.

Na tientalen telefoontjes nog geen stap verder gekomen. Abuse krijg je niet te spreken. Inmiddels liggen 4 websites al een paar dagen plat komt het weekend dichterbij.
Werkzaamheden liggen stil en klanten kunnen ons niet vinden. schade blijft oplopen. In plats van bv een week van te voren een melding te versturen dat je actie moet ondernemen gooit Strato zonder blikken of blozen je hele winkel plat. Deze werkwijze is zeer onprofessioneel Strato snapt niet van zaken doen en is niet bereikbaar. absoluut geen aanrader..

Per direct de websites weer online

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 29 augustus 2018 om 14:23 geantwoord

Heeft op 29 augustus 2018 om 17:07 geantwoord

nu wordt er weer aangegeven dat het niet 1 bestand is maar dat er nog meer bestanden zijn die ik moet verwijderen. Zo blijf je bezig, Dus opgelost is het nog niet. Ik vindt ook erg onprofessioneel dat zij een website zonder vooraankondiging blokkeren en geblokkeerd laten. Ik kan niet eens de website naar een andere website (die bij een wel werkende hostingfirma staat) doorlinken. De account en alle is geblokkeerd en het enige wat je krijgt is een vage Engelstalige mail. Ik hoop alsnog dat Strato haar verantwoordelijkheid en service serieus neemt en actie onderneemt om de websites weer online te zetten en de account niet langer te blokkeren.

Bericht van Strato

3 maanden geleden - Ik zie dat u gisteren contact heeft gehad met een van onze medewerkers. Deze medewerker heeft de zaak doorgestuurd naar de Abuse afdeling, en hen gevraagd uw webruimte nogmaals te controleren. Wanneer het probleem opgelost is zullen zij uw pakket weer activeren. Op dit moment kunnen wij u enkel om uw geduld vragen. Ons excuses voor de wachttijd. Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben, wens ik u nog een fijne dag.

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent Keverevents