Klacht: absoluut geen service, totale klantonvriendelijkheid

op 04 juli 2017 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

– medio juni vaatwasser met verlengde garantie, maar nog geen 2 jaar oud voor de 2e keer stuk
– 26 juni bezoek monteur, onderdelen moeten worden besteld, hij verwacht oplossing binnen 1 week
– afspraak voor reparatie 03 juli tussen 12 en 18h, 1/2 dag vakantie opgenomen, niemand komt opdagen, er wordt ook niet afgebeld.
– navraag waar monteur blijft op 03 juli, blijkbaar onderdelen niet ontvangen
– 04 juli, onderdelen zijn er. Men wil afspreken op 10 juli (!!), aangegeven dat dit te lang is en dat gisteren al iemand voor Jan … thuis gezeten heeft. Nu willen ze afspreken voor vrijdag, maar dan tussen 08 en 18h, worden 1/2 uur voor komst door monteur gebeld. Mijn weg naar werk is enkele reis ca. 1 uur.
– aangegeven dat te willen escaleren. Niet mogelijk. Gevraagd hoe een klacht in te dienen. Weet men niet (natuurlijk)
– wat een totaal klant onvriendelijke benadering. slecht bedrijf, dure apparaten, zogenaamd goed, maar binnen de 1e 2 jaar reeds 2 keer stuk en er wordt geen oplossing naar tevredenheid geboden. Dommerds van een call center die duidelijk de opdracht hebben om mensen af te wimpelen en alleen maar roepen dat men tussen 08 en 18 h kan, en zij niet meer kunnen doen…………………………….

verwacht eigenlijk dat monteur vandaag verschijnt, lang genoeg zonder apparaat, maar waarschijnlijk komt hij vrijdag ook weer niet, zonder dat we geinformeerd worden......

NOOIT MEER BAUKNECHT

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vaatwassersucks