Klacht: Abonoment opgezegd

op 10 juli 2012 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

ik heb in eind 2012 mijn abonoment schriftelijk opgezegd. heb deze brief per gewone post verstuurd.
wij zijn inmiddels verhuisd. sinds 1-2-12. nou blijkt dat ze die brief nooit ontvangen hebben en dat het dus gewoon verlengd is met een jaar! plus ze hebben post verstuurd naar mijn oude adres waar ik dus niets vanaf weet omdat ik inmiddels verhuisd bent. Dus de nota is niet betaald nou heb ik een incasso bureau aan mn broek hangen!!! vind het rond uit schandalig!!!! echt waar! ik het incasso bureau gebeld en de situatie uitgelegd maar geen begrip helemaal niks. moet gewoon het lidmaatschap betalen plus incasso kosten.

eigenlijk geen van twee. maar zoals ik heb aangegeven bij het incasso bureau ik wil dan best het lidmaatschap betalen maar geen incasso kosten!

Bericht van voordelengids

5 jaren geleden - Goedemiddag, Zou u ons uw oude adres willen doorgeven? Zodra ik deze heb mogen ontvangen, kan ik uw abonnement erbij zoeken en zal ik kijken wat ik voor u kan betekenen. Hartelijk dank alvast. Met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 16 juli 2012 om 14:40 geantwoord

Tot een passende oplossing overeen gekomen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van voordelengids beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door cheffie