Klacht: Abonnementenland is niet bereikbaar

op 02 februari 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik ben al maanden aan’t mailen naar Abonnementenland via het contactformulier, de enige manier waarop Abonnementenland bereikbaar is. Er is geen telefoonnummer en reageren op mijn mails? Ho maar.

Ik heb ze gevraagd mijn adres te wijzigen (reeds per november) en mijn abonnementen na de huidige abonnementsperiode stop te zetten. Ik heb nooit nummers ontvangen op mijn nieuwe adres en ook geen bevestiging van de beëindiging van mijn abonnementen. En dan krijg ik ineens van ING bericht dat er € 40 afgeschreven gaat worden, die incasso heb ik dus nu geweigerd. En maar weer een contactformulier ingevuld.

Ik ben tevreden als ik de door mijn verhuizing gemiste nummers van Santé en GezondNU alsnog krijg toegezonden én mijn opzegging van het abonnement verwerkt wordt met ingang van het moment waarop ik ook daadwerkelijk heb opgezegd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 17:08 geantwoord

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door linda1984s