Klacht: Abonnement Weekend zou automatisch aflopen

op 20 juni 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Vorig jaar gebeld door een mevrouw met een aanbod voor een jaar lang Weekend. Dit abonnement zou na 1 jaar automatisch aflopen. Echter nu halen ze € 102 van mijn rekening voor weer 1 jaar. Ik heb dit bedrag teruggeboekt en een mail gestuurd, krijg ik een mail terug dat ze 1 maand opzegtermijn heb en dat ik dan nog 6 weken moet betalen. 1 maand is in mijn ogen minder dan 6 weken, maar bovendien heb ik nog tot week 24 recht op weekend en daarna niet meer en ik had helemaal geen opzegtermijn, want het zou na 1 jaar automatisch zijn afgelopen. Ik wil hem dan na week 24 ook niet meer en wil ook geen 6 weken nog betalen.

Ik wil weekend na week 24 niet meer en wil ook geen 6 weken nog betalen, want de afspraak was dat hij automatisch zou aflopen en hij is ingegaan week 24 2015.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Kamst, Het betreft een abonnement tot wederopzegging. De opzegtermijn is een maand. In uw geval gaat het om 5 edities die u nog dient te voldoen. U ontvangt hiervoor een aangepaste factuur. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:00 geantwoord

Geachte mevrouw,

Deze klacht gaan wij sluiten.

Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja