Klacht: abonnement problemen

op 24 september 2017 over Linda in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een jaar abonnement op de Linda.Meiden, deze zou automatisch stoppen na een jaar, toen ik merkte dat er een automatische incasso was afgeschreven heb ik deze terug gedraaid, want er is nooit toestemming gegeven voor het verlengen van mijn abonnement. ik stuurde een mail, waar nooit gehoor aan is gegeven, en een paar weken later viel er een acceptgiro op de mat. Ik ga niet betalen wat ik had opgezegd, nog een keer extra bevestigd in de mail die ik stuurde waar ik nooit antwoord op had gehad. Toen ik het contact formulier invulde kwam er eindelijk reactie waarin stond dat ik het nieuwste nummer moest kopen want ik was te laat met opzeggen… WAT?! Ik had een paar weken daarvoor al gemeld dat ik een jaarabonnement had wat automatisch zou stoppen en dat ik geen nummer meer wenste te ontvangen. Nu, weer een paar weken laten verscheen er WEER een acceptgiro op de mat voor een los nummer, wat ik nooit gehad heb. Ik ga niet betalen voor een blad wat ik niet gehad heb….

Gewenste Oplossing:

als er excuses gemaakt worden en als ze me niet meer lastig vallen...

Alle klachten die gemeld zijn door xmcjacobs