Klacht: Abonnement opzeggen loopt door

op 24 maart 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Had een jaarabonnement genomen van de iCreate. Dit zou automatisch weer stoppen destijds nog contact voor gehad.
Na het abonnement kreeg ik een blad binnen terwijl het zou moeten stoppen, dus per direct stopgezegd. Op mijn afschriften vond ik een bedrag van 80 euro (80 EURO!!!) wat ik per direct heb teruggeboekt. Zou nog maar 4 nummers hoeven betalen na het stopzetten. Blad kost 8,99 per stuk, reken maar uit.
Later weer een rekening ontvangen van 80 euro nu per post, en nog een herinnering. meerderen malen gebeld dat ik dit abonnement niet HOEF te hebben en het maar een jaar zou duren. Zou stop gezet worden, is niet gebeurd.

Vandaag ontvang ik per post een brief van een incassobureau voor 54 euro. Nu maar wel betaald want heb geen zin in gezeik, maar dit is niet de normale gang van zaken!
Ik ben een 19 jarige student waarbij 25 euro een leuke deal is voor de iCreate bladen. Maar om dan zomaar ineens 80 euro zonder pardon af te schrijven en het abonnement door te laten lopen is in mijn ogen verschrikkelijk.
Als ik dan het ene nummer nog moet betalen wat ik ontvangen heb, geen probleem. Maar nu ben ik dus 54 euro kwijt voor 4 achterlijk kleine boekjes met weinig tot geen info of vernieuwing tegenover het vorige iCreate magazine.

Ik ben tevreden met mijn geld terug en de initiële betaling van 25 euro. Abonnement zou een jaar duren en stop is stop, waarbij Abonnementenland het blad blijft sturen, samen met de rekeningen.
Ik heb de bladen hier nog liggen in plastic, welke ik zo terug kan sturen.

Belachelijke service en beleid van Abonnementenland. Dit is ook direct de laatste keer. Zo is het logisch dat fysieke bladen verdwijnen voor digitale versies, als je zo\'n service biedt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

7 maanden geleden - Geachte heer Van den Oetelaar, U hebt meegedaan aan de euroactie. 10 nummers voor € 20. Hierbij stond duidelijk aangegeven dat het een abonnement tot wederopzegging betrof. € 74.50 is het reguliere tarief voor een abonnement op Icreate. Het abonnement is tussentijds beëindigd en het ging om 4 edities die u nog diende te voldoen. Er is u medegedeeld per email op 16 februari wat de kosten hiervan zijn. Omdat de factuur van 18 november 2016 is zijn er incassokosten a € 12.50 bijgekomen. Dit omdat de factuur niet tijdig voldaan is. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:54 geantwoord

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door nielsoet