Klacht: Abonnement opzeggen

op 18 mei 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Me dochter is al twee jaar bezig met abonnement opzeggen maar krijg nog steeds rekeningen binnen en nog wel op adres van ouders terwijl ze er niet meer woont ze heeft ook 2 jaar geleden adres wijziging Door gegeven maar krijg nu weer factuur van Nog wel incasso bureau terwijl er geen herinnering is verstuurt of ontvangen heeft ze gebelt maar ontkennen alles word hier een beetje moe van met vriendelijke groet km v vliet

Ben tevreden als de rekening word kwijt gescholde en ik geen post meer ontvangt van voordelengids met vriendelijke groet km v vliet
Ringspoor 15
290BD Capelle ad ijssel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 15 juli 2016 om 15:06 geantwoord

Beste mevrouw,

Als uw dochter gemaild heeft naar ons dan kan zij de verzonden email even doorsturen. Zodra wij een email met annulering ontvangen wordt ook via de email een bevestiging verzonden. Heeft zij deze nog in bezit dan kan deze ook worden doorgestuurd. We kunnen hiermee dan even nagaan waarom hiervan bij ons niets bekend is.

Zij mag de email doorsturen naar info@voordelengids.nl onder vermelding van naam- en adresgegevens.

Op dit moment hebben wij de annulering per post ontvangen die naar het kantoor in België was verzonden en is verwerkt. Het abonnement zal dan ook niet meer verlengd worden zodra de laatste betaling is voldaan.

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door thimovvliet