Klacht: Abonnement opgezegd; AD blijft incasseren

teleurgesteldeclient op 02 juli 2020 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ruim twee maanden geleden heb ik mijn abonnement opgezegd.
Dit vanwege de slechte bezorging in de maanden januari en februari. Tevens staat de inhoud mij steeds meer tegen, zowel qua taalfouten als inhoudelijk. Het is geen professionele, onafhankelijke krant.
Hiervan een bevestiging ontvangen van het AD. Men zou contact met mij opnemen: is nooit gebeurd.
Nu is de abonnementsperiode bijna verlopen (nog 10 dagen) en wordt er een volle maand geïncasseerd, ook nog een een veel hoger bedrag dan overeengekomen indertijd!

Op 28-06 gevraagd dit foutieve bedrag terug te storten en het juiste (lagere) bedrag in rekening te brengen voor 10 dagen.
Ik kreeg alleen een automatisch verzonden antwoord dat er contact opgenomen wordt binnen 2 werkdagen.
We zijn nu 4 werkdagen verder en ik hoor helemaal niets!
Voor de zekerheid heb ik mijn bank opdracht gegeven het incassobedrag terug te halen. Misschien dat ze dan gaan reageren.

Wanneer men eindelijk eens het beloofde contact opneemt met mij en ik een behoorlijk antwoord op mijn vragen krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door teleurgesteldeclient